سازماندهی و یکپارچه سازی آمار و اطلاعات کانون

software

آمار و اطلاعات کانون سنگر سازان بي سنگر استان زنجان يکپارچه سازي و سازماندهي شد
مدير عامل کانون سنگر سازان بي سنگر استان زنجان با اعلام اين خبر گفت : آمار و اطلاعات کانون استان زنجان يکپارچه سازي و سازماندهي شد.
نادر مقدم افزود: کانون سنگر سازان بي سنگر استان زنجان براي برقراري ارتباط با اعضا نياز به اطلاعات صحيح و به روز دارد ، به همين منظور پالايش همه ساله‌ی اطلاعات و اعمال تغييرات در آن امر غير قابل اجتناب است.
وي تصريح کرد: بدون در دست داشتن آمار كافي، دقيق و به‌ هنگام، سیاست‌گذاری، برنامه‌ريزي، تعيين اهداف، راه كارها و فعالیت‌ها و در نهايت ارزيابي نتايج مربوطه امكان ‌پذير نمی‌باشد. ضرورت اين امر در مؤسسات فرهنگي بر كسي پوشيده نيست، چرا كه ماهيت آمار و اطلاعات به گونه‌اي است كه نه تنها موجب تسهيل امر برنامه‌ريزي فرهنگي می‌شود بلكه بهتر می‌توان پاسخگوي نيازها و تقاضاي اعضاشد و اين امر بدون وجود آمار و اطلاعات دقيق و كارآمد و متمركز امكان‌ پذير نمی‌باشد.
مقدم با اشاره به اهميت موضوع افزود: کانون سنگر سازان بي سنگر استان زنجان فعالیت‌های گسترده اي در اين خصوص داشته است و تا سال‌های قبل تلاش بسياري در خصوص ايجاد پرونده‌ی کامل براي هر عضو به ضميمه تمام اطلاعات آنان و اعضاي خانواده‌هایشان نموده است که به جرأت می‌توان گفت در اين مورد نيز جز کانون‌های فعال کشور بوده است.
مدير عامل کانون استان ادامه داد: با گذر زمان و احساس نياز به استفاده از نرم افزار هاي پيشرفته ، کانون استان زنجان تصميم بر سفارش نرم افزار آمار با کارایی‌های موثر و مفيد گرفت که با پیگیری‌های مستمر اين امر تحقق يافت ، و پس از آن اطلاعات در نرم افزار وارد شد و نواقص موجود در پرونده هاي اعضا تکميل گرديد.
وي گفت : کانون استان زنجان جز معدود استان‌هایی است که اين نرم افزار را در دست دارد و حتي شايد بتوان گفت تنها استان، زيرا نرم افزار هاي موجود اين دقت و کارآمدي را ندارند.

software

موارد مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست