پایان بخش نخست تدوین تاریخچه ستاد پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد استان زنجان

مدیر عامل کانون سنگر سازان بی سنگر استان زنجان در گفت و گو با عصرزنجان از پایان بخش نخست تدوین تاریخچه ستاد پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد استان زنجان خبر داد.

نادر مقدم با اشاره به اهمیت تدوین تاریخچه افزود: هماهنگونه که مقام معظم رهبری در خصوص نقش جهادگران در جنگ اینگونه فرموده اند:« یکی از برجسته ترین کارهای جهاد سازندگی همین نقش آن در جبهه های جنگ بود، و من مطمئنم مردم ما درست نمی دانند جهاد در جبهه ها جنگ چه کرده است» می توان فهمید که باید در خصوص گرداوری اطلاعات و ارائه گزارش های متقن نقش جهاد در جنگ، تلاش بسیاری صورت پذیرد.

وی در ادامه با ارائه آماری از گردان مهندسی زنجان تصریح کرد: ستاد پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی استان زنجان با داشتن یک گردان مهندسی در مناطق عملیاتی غرب و جنوب و با اعزام بیش از 5 هزار نیروی رزمنده، تلاش بسیاری در خصوص حضور جهادگران در مناطق عملیاتی داشته است.

مقدم آمار شهدای گردان مهندسی زنجان را 32 شهید و بیش از 180 جانباز و 3 آزاده بیان کرد و گفت: ستاد پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد استان زنجان با جمع آوری کمک های مردمی استان به ارزش 10 میلیارد ریال و ارسال آن به مناطق عملیاتی نقش به خصوص در 8 سال دفاع مقدس داشته است.

وی در پایان گفت: متاسفانه تا کنون نسبت به تدوین تاریخچه ستاد پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد، تلاش چندانی صورت نگرفته بود، که امیدواریم با برداشتن این گام نخست در آینده گام های موثر تری برداریم.

موارد مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست