اعطای بیش از 32 میلیارد ریال تسهیلات به اعضا

 

اعطای 32 میلیارد و 30 میلیون ریال تسهیلات خريد کالا از سوي کانون سنگر سازان بی سنگر استان زنجان

مدیر عامل کانون سنگرسازان بی‌سنگر استان زنجان اعلام کرد: 32 میلیارد و 30 میلیون ریال تسهیلات به اعضاي کانون سنگر سازان بي سنگر ، خانواده هاي آنان و تعدادي از فرزندان شاهد شاغل در سازمان ، جانبازان و آزادگان اعطا شد.

نادر مقدم افزود: این مقدار اعتبار در سال هاي 91 ، 92 ، 93 و 6 ماه نخست سال 94با عنوان وام خريد کالا تا سقف 40.000.000 ريال به متقاضيان پرداخت شد.

مقدم گفت: تا کنون 1176 نقر از متقاضيان موفق به اخذ اين تسهيلات شدند که با اتمام هر دوره، رایزنی‌هایی با کانون مرکز مبنی بر افزایش اعتبار و تمدید مدت اخذ، بعمل آمده که بحمدالله معاون اجرایی و امور استان‌های آن کانون آقای میر شفیعیان نهایت مساعدت و همکاری را در این خصوص داشته اند.

این مقام مسئول در پایان مراتب تقدیر و تشکر خود را در خصوص تسهیلات اخذ شده از ادارۀ کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری بانک کشاورزی، مدیریت محترم بانک کشاورزی استان به ویژه رئيس اعتبارات و ریاست محترم شعبه جهاد کشاورزی استان که به بهترین شکل در پرداخت وام به اعضاي محترم کانون محترم سنگرسازان بی‌سنگر و خانواده هاي معظم شهدا ،جانبازان و آزادگان ، همکاری نمودند، اعلام داشت.

موارد مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست