دیدار با سنگرسازان بی سنگر استان زنجان

حماسه‌های پرشور جنگ تحمیلی و صحنه‌های شگرفی که سنگرسازان بی سنگر در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی در جای جای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل ، از كوهستان‌هاي صعب‌العبور و سر به فلك كشيده غرب تا دشت‌هاي تفتيده جنوب آفريدند، پرشكوه ،پرتوان و سرشار از عشق و ايثار و شجاعت بود.

خانواده‌های شهدا، ایثارگران ، آزادگان و جانبازان سنگرساز بی سنگر از بزرگترین سرمایه‌های معنوی این کشور هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود. در همین راستا دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های والای انسانی است.

دیدار از سنگرسازان بی سنگری كه بدون هيچ چشم داشت مالي با نثار جان و مالشان و صرفا با هدف صيانت از اسلام و دفاع از تماميت ارضي اين مرز و بوم قيام و در جبهه‌هاي حق عليه باطل شركت كردند، یکی از برنامه های کانون می باشد ، که در همین راستا از خانواده جهادگر شهید اباصلت داوودی سنگرسازان بی سنگر حجت الاسلام علی باهنر ، سید میر آقا موسوی ، آزاده جهادگر حاج مرتضی تحسینی ، جانبازان جهادگر هدایت اله اسماعیلی ، علی رحمانی و خانواده محترم سنگرسازان بی سنگر زنده یاد ، سید حسین موسوی و تقی تاراسی و همچنین از معاون واحد خوهران ستاد جذب و هدایت کمک های مردمی خانم زرین تاج برزین توسط حجت الاسلام حاج سید احمد موسوی و حجت الاسلام حبیب نژاد و اعضای محترم هیات امنا ، هیات مدیره ، مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر استان زنجان و رئیس اداره ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان ،دیدار و تجلیل بعمل آمد.

 

{gallery}phocagallery/didar94,limit=0,random=1,width=350,height=350,gap_h=20,gap_v=20,salign=center,displayarticle=2{/gallery}

 

موارد مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست