هفته دفاع مقدس

baner1

 

هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ‏ای از برجسته‏ ترین افتخارات ملت ایران است

مدير عامل کانون سنگر سازان بي سنگر استان زنجان گفت : هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ‏ای از برجسته‏ ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

نادر مقدم افزود: در این مجموعه تابناک، درخشنده‏ ترین و نفیس ‏ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است. آنان جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه‏ی بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.

وي بيان داشت : هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران‏ها بداند.

مقدم با اشاره به برنامه هاي هفته دفاع مقدس ادامه داد:تمامي ارگان ها باید با اجراي برنامه هاي گسترده بتوانند رشادتها وعوامل پیروزی رزمندگان را درمقابله با دشمنان به نسل جدید انتقال دهند.

اين مقام مسئول گفت :حق طلبي ، ايثار و فداکاري ، قناعت و ساده زيستي ، انفاق و بالاخره شهادت طلبي ، با تاسی جویی از فرهنگ عاشورایی از مهمترين دلايل پيروزي ايران اسلامي در اين جنگ تحميلي به شمار مي رفت و امروز زمان بازگويي اين رشادت هاست.

وي با بیان اینکه هفته دفا ع مقدس متعلق به یک قشر خاصی نیست گفت : در جنگ ۸ ساله همه گروهها و همه اقشار حضور فعالی داشتند و دراین هفته باید با اجرای برنامه های متنوع هرچه بيشتر فرهنگ غني و پر بار دفاع مقدس را به نسل جديد بشناسانند.

مقدم برنامه هایي که کانون سنگر سازان بي سنگر استان زنجان در هفته دفاع مقدس اجرا کرد را بدین شرح اعلام نمود: برگزاري ايستگاه هاي صلواتي به ياد ايستگاه هاي صلواتي جهاد سازندگي در 8 سال دفاع مقدس ، نصب بنر پيام و تصاوير شهدا و عملکرد گردان مهندسي 22 ذوالفقار جهاد سازندگي استان زنجان در معابر و ميادين شهر جهت آشنايي هر چه بيشتر هم استاني ها از رشادت هاي اين گردان ، چاپ خبرنامه ويژه هفته دفاع مقدس ، بروز رساني سايت کانون استان با محتوا و تصاوير مربوط به هفته دفاع مقدس و ارسال پيامک هاي تبريک و رهنمودهاي حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري در خصوص رشادت هاي جهادگران ، به اعضاي محترم در طول هفته دفاع مقدس

baner1

baner3

baner2

istgah1

istgah2

istgah3

 

istgah4

موارد مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست