نشست هماهنگی و ارائه گزارش کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در محل کانون سنگرسازان بی سنگر برگزار شد.

جلسه هماهنگی مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر استان زنجان با دبیر کمیته جمع آوری و تکریم کنگره ۳۵۳۵ شهید استان و جانشین ستاد کنگره ۳۵۳۵ استان زنجان در مورخ ۹۹/۹/۲۳در محل دفتر این کانون برگزار گردید.
در این جلسه جانشین محترم ستاد کنگره گزارشی از روند برگزاری کنگره شهدای استان از شروع تا کنون ارائه نمودند و مدیر عامل این کانون در رابطه با همکاری این کانون و ستاد کنگره با اشاره به اینکه اهداف زیادی در برگزاری کنگره شهدا نهفته است که مهمترین آن برنامه‌های فرهنگی است ، به ضرورت انجام امور فرهنگی تاکید کرد.
مقرر شد رایزنی ها در خصوص تجدید چاپ کتاب های جاده های بهشتی ( خاطرات سردار جهادگر حاج احمد پیری ) و کمپ هشت(خاطرات جهادگر آزاده سرافراز حاج مرتضی تحسینی) بعمل آمده و کتاب زندگینامه سردار جهادگر شهید حاج کمال الدین جان نثار نیز جهت نگارش و چاپ در دستور کار دبیرخانه کنگره قرار گیرد .
همچنین با توجه به اینکه محل دبیرخانه ستاد این کنگره در محل اسبق ستاد پشتیبانی ،مهندسی جنگ جهاد سازندگی استان قرار دارد ، این کانون هماهنگی های لازم جهت طراحی محل با المان های شهدای سنگرسازان بی سنگر و عملکرد ارزشمند ستاد پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد سازندگی استان زنجان در هشت سال دفاع مقدس را بعمل آورد.
در پایان مصوب گردید کانون استان رایزنی های لازم با سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان جهت اختصاص محل و صدور مجوز جهت نصب المان های سنگرسازان بی سنگر در محل میدان شورا تا تقاطع برق و میدان پانزده خرداد تا میدان استقلال را بعمل آورد.

موارد مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست