ضرورت تشکیل کارگروه پیگیری مصوبات

ضرورت تشکيل کارگروه پيگيري مصوبات نشست‌های شوراي هماهنگي استان‌ها ، بر کسي پوشيده نيست
مدير عامل کانون سنگر سازان بي سنگر استان زنجان گفت : تشکيل کارگروه زبده براي پيگيري مصوبات نشست‌های شوراي هماهنگي استان‌ها و شهرستان‌های ويژه از سوي کانون مرکز، اجتناب ناپذير است.
نادر مقدم افزود : در چندين دوره‌ی آخر اين نشست‌ها پيشنهادات و درخواست‌هایی مطرح شده است که عملاً هيچ اقدامي در خصوص دستيابي به آن صورت نگرفته است و هر بار با بياني متفاوت از آن سخن رفته است.
وي با اشاره به اهميت اجرايي شدن مصوبات نشست‌های کانون سنگر سازان بي سنگر تصريح کرد: در صورتي که پيشنهادات مطرح شده از سوي نمايندگان کانون‌های سنگر سازان بي سنگر ،اجرايي شوند ، کانون استان‌ها نيز با جديت بيشتري فعالیت‌های خود را ادامه خواهند داد و مهم‌تر اينکه سد مقابل رشد کانون و عملکرد موثر آن برداشته خواهد شد.
مقدم اهم مصوباتي که محقق نشده‌اند را این‌گونه برشمرد و ادامه داد : مشکل محل استقرار کانون‌ها، مسئله مهم و اساسي بودجه کانون‌ها، مشکل مجوز  و ثبت کانون‌های برخي از استان‌ها ، برنامه‌ی ديدار با رهبري که تاکنون پيگيري و اقدامات جدي به عمل نيامده  ، استفاده  اعضاي کانون سنگر سازان بي سنگر از امکانات رفاهي وزارت جهاد کشاورزي ، تدوين دایرة‌المعارف پشتيباني و مهندسي جنگ جهاد ، تاسيس بانک سازندگي و بسياري مصوبات ديگر که متأسفانه تاکنون پيشرفت جدي در آن مشاهده نکرده ايم.
مدير عامل کانون سنگر سازان بي سنگر استان زنجان گفت : تمامي اين موارد و پیشنهادات و بسياري از انتقادات ديگر، از سوي کانون استان زنجان در آخرين نشست شوراي هماهنگي که مورخ 18/2/1393 در تهران برگزار شد، مطرح گرديد و با توجه به اينکه چندي پيش از آن مراسم توديع و معارفه‌ی مدير عامل کانون سنگر سازان بي سنگر مرکز برگزار شده بود، اميد آن داريم تا مدير عامل جديد کانون مرکز در راستاي تحقق اين پيشنهادات گام بردارد.
شايان ذکر است جلسات شوراي هماهنگي استان‌ها و شهرستان‌های ويژه هر ۳ ماه یک‌بار به ميزباني کانون مرکز و گاه به ميزباني ساير استان‌ها و با حضور مسئولين، برگزار می‌شود و تمام حضار پيشنهادات و انتقادات خود را در خصوص بهبود عملکرد کانون مرکز و کانون‌های استان‌ها ارائه می‌دهند.

 

موارد مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست